Tag Archives: Danial

Sekolah Bermula Untuk Tahun 2014

Sesi persekolahan untuk tahun 2014 telah bermula hari ini setelah lebih 1 bulan bercuti. Ibu bapa lah antara yang paling sibuk dalam melengkapkan serta menyediakan keperluan persekolahan anak-anak. Manakala anak-anak melonjak keriangan bukan kerana sekolah telah bermula tetapi kerana segala pakaian dan kelengkapan sekolah mereka telah ditukarkan dengan yang baru. Entah berapa kali duk try kasut baru sejak mula beli sehinggalah sekolah nak bukak.

Memang biasa tu, aku dulu pun macam tu jugak. Tak sabor nak tunjuk kat kengkawan beg sekolah ‘Ninja Turtle’ yang baru. Kasut sekolah ‘sinaran’ yang ada reflector kat bahagian belakang. Bersinar-sinar apabila terkena cahaya.

Danial pada hari pertama persekolahan 2014

Continue reading

(1635)

Tebus Backpack Bonuslink di Stesyen Shell

Semalam masa singgah kat stesen minyak Shell aku nampak ada banyak barang-barang kat sudut Redemption On-The Spot Bonuslink. Ada payung, kain tuala mandi, botol air, backpack dan juga air mineral.

Bonuslink On The Spot Redemption

Aku ambik backpack untuk tebus mata ganjaran Bonuslink yang aku duk kumpul sekian lama. Seingat aku lah, ini dah kali ke empat aku tebus barang kat Shell. Backpack dah dua kali. Backpack ni aku berhajat untuk hadiah kan kepada putera sulung aku, Danial. Mesti dia happy punyalah dengan backpack baru ni. Continue reading

(2377)