Happy Birthday to My Twin Daughters

Hari ni genaplah 3 tahun usia puteri kembar saya iaitu Nur Dhia Danisha dan Nur Adini Darwisya. Alhamdulillah mereka berdua membesar dengan baik dan sempurnanya. Sungguh indah dan seronok sekali melihat telatah dan melayan kerenah puteri kembar saya dari usia satu hari sehinggalah ke hari ini. Membesarkan mereka adalah satu pengalaman yang tidak ternilai sekali.

Balik kerja petang tadi, singgah beli kek sebiji. Cukuplah tu…takkan nak beli dua biji kot?He he he…
Kakak, Danisha masih lagi demam. Jadi tak dapatlah nak berpossing-possing ambil gambar. Jadi saya hanya ambik gambar kek sajalah. Dah memadai rasanya tu.

Hadiah? Tak de apa-apa hadiah pun untuk puteri kembar saya buat hari jadi kali ni. InsyaAllah, lain kali mungkin ada kot?

OK lah. Cukup sampai kat sini jelah untuk ulasan sambutan Hari Jadi puteri kembar saya ni. Jumpa lagi pada lain entry. InsyaAllah…amin…

Nah! Terimalah sepotong kek buat anda!

(2196)

2 thoughts on “Happy Birthday to My Twin Daughters

  1. sekamar rindu

    salam…

    selamat hari lahir yang ke 3 buat puteri kembar anda Nur Dhia Danisha dan Nur Adini Darwisya..

    moga dipanjangkan umur dan dimurahi rezeki…

    amin…

    *folo ur blog…**9

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge