Tebus Backpack Bonuslink di Stesyen Shell

Semalam masa singgah kat stesen minyak Shell aku nampak ada banyak barang-barang kat sudut Redemption On-The Spot Bonuslink. Ada payung, kain tuala mandi, botol air, backpack dan juga air mineral.

Bonuslink On The Spot Redemption

Aku ambik backpack untuk tebus mata ganjaran Bonuslink yang aku duk kumpul sekian lama. Seingat aku lah, ini dah kali ke empat aku tebus barang kat Shell. Backpack dah dua kali. Backpack ni aku berhajat untuk hadiah kan kepada putera sulung aku, Danial. Mesti dia happy punyalah dengan backpack baru ni.

Bonuslink Backpack

Kalau korang nak tebus mata ganjaran Bonuslink dan tak tahu apa barang yang ditawarkan, silalah klik di sini. Macam-macam barang ada. Pilih je yang mana korang suka. Apa yang penting mata ganjaran Bonuslink mestilah mencukupi untuk menebus barang yang korang hajati itu.

Isi minyak kat stesyen Shell memang pilihan utama aku sejak dulu lagi. Selain kualiti petrolnya yang terjaga, kita juga boleh mengumpul mata Bonuslink. Korang pulak suka isi petrol kat stesyen mana?

>> PROGRAM AFFILIATE JOB DIRUMAH <<

(2348)

6 thoughts on “Tebus Backpack Bonuslink di Stesyen Shell

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge