Tag Archives: kumpulan Arrow

Terima Kasih Sekali Lagi Buat Pondok Kecil

Kaching!!Duit dah masuk ke dalam akaun maybank aku. Siapa sangka dengan hanya meluangkan sedikit masa melayari blog Pondok Kecil, dapat duit dengan percuma. Betul ke ni? Tentu kalian tidak percaya dengan kata-kata aku ini kan? Kalau kalian tak percaya tak mengapa (macam lagu kumpulan Arrow je…huhu). Cuba tengok kat bawah ni, apa yang kalian nampak? Continue reading

(1511)