Tag Archives: sesuatu daripada blogging

Hadiah Daripada Contest Pertama

Salam semua,

Sungguh tak ku sangka penyertaan pertama kali di dalam contest telah memberikan berita gembira kepada aku untuk tahun 2013. Tentu kalian masih ingat akan entry aku sebelum ini mengenai IntanBerlian Mega Giveaway 2013. Pengumuman untuk pemenang-pemenang telah diumumkan pada 9hb Mac 2013. Malangnya aku tak tersenarai sebagai pemenang dalam contest yang telah mendapat sebanyak 412 penyertaan itu. Jadi aku lupakan tentang contest itu. Continue reading

(3757)

Terima Kasih Sekali Lagi Buat Pondok Kecil

Kaching!!Duit dah masuk ke dalam akaun maybank aku. Siapa sangka dengan hanya meluangkan sedikit masa melayari blog Pondok Kecil, dapat duit dengan percuma. Betul ke ni? Tentu kalian tidak percaya dengan kata-kata aku ini kan? Kalau kalian tak percaya tak mengapa (macam lagu kumpulan Arrow je…huhu). Cuba tengok kat bawah ni, apa yang kalian nampak? Continue reading

(1511)