Tag Archives: blog statistics

Statistik Blog Terkini

lazy

Berkurun lamanya tak update blog.Malas…Penyakit yang memang tiada ubatnya.Apa nak buat kalau dah malaskan? Blog sendiri pun tak singgah apatah lagi nak buat blogwalking blog-blog orang lain. Jutaan kemaafanlah buat rakan-rakan blogger jika aku dah lama tak singgah kat blog korang. Aku pun duk fikir-fikir gak,apasal lah aku malas sangat nak online sekarang ni. Adakah sebab kesibukan kerja? Nak kata sibuk memang sentiasa sibuklah dengan kerja dan tiada kesudahannya. Continue reading

(1295)