Tag Archives: statistik

Statistik Blog Terkini

lazy

Berkurun lamanya tak update blog.Malas…Penyakit yang memang tiada ubatnya.Apa nak buat kalau dah malaskan? Blog sendiri pun tak singgah apatah lagi nak buat blogwalking blog-blog orang lain. Jutaan kemaafanlah buat rakan-rakan blogger jika aku dah lama tak singgah kat blog korang. Aku pun duk fikir-fikir gak,apasal lah aku malas sangat nak online sekarang ni. Adakah sebab kesibukan kerja? Nak kata sibuk memang sentiasa sibuklah dengan kerja dan tiada kesudahannya. Continue reading

(1295)